Oradea, afacerile si ardelenii

alt M-am întors de câteva ore de la Oradea și experiența Business Days este încă proaspătă în minte.

 Au fost 2 zile pline de dimineața până seara, dar m-au încarcat cu energii pozitive pentru urmatoarea perioadă.

 Am fost invitat de organizatori (mulțumesc Laszlo Pacso) să susțin 3 intervenții.

 În ordine cronologică am început cu workshopul : “Prețul și politicile comerciale” unde i-am avut alături pe Horea   Zaha și Ovidiu Toader. Sala arhiplină a fost o dovadă clară a interesul antreprenorilor orădeni referitor la    acest subiect. Ne-am dorit să fie o discuție interactivă și auditoriul ne-a ajutat din plin. Am fost impresionat de calitatea întrebărilor care spune multe despre calitatea oamenilor de afaceri (actuali sau viitori) din Oradea. Sper că am reușit să ne ridicăm cu răspunsurile la înălțimea așteptărilor.

Tango(u) si Cash...

alt

Atenție !

Articolul acesta nu este încă o recenzie a filmului de acțiune cu binecunoscuții Kurt Russel și  Silvester Stallone.

Este o sintagmă care reflectă o anumită stare a lucrurilor din România noastră antreprenorială.

 

Si vânzătorii plâng câteodată….

altCum ai descrie oamenii de vânzări pe care i-ai cunoscut? 

Cei mai mulți  cred ca noi,oamenii de vânzări suntem niște duri, niște insensibili la nevoile  celor din jur, personaje malefice care se   gândesc doar la bunăstarea proprie,  “luptători “ bine antrenați să reziste tuturor presiunilor din jur.

Mulți se încadrează (sau dau impresia că se încadrează) în această categorie. Majoritatea însă suntem persoane normale, cu sentimente și trăiri firești pentru o ființă umană.