Optimism inconstient sau realism constructiv?

Toată lumea a făcut predicții mai mult pesimiste despre 2013. M-am săturat să tot citesc că anul care a început de vreo doua luni va fi unul dificil, cu numeroase bariere în calea dezvoltării și mai puține oportunități de creștere.

CLIENTUL - Inceputul afacerii tale !!!

Noi nu vindem!Clientul este cel care cumpara. Utilizarea acestei filozofii iti poate oferi satisfactii maxime in afacerea ta. Identificarea corecta a nevoilor clientilor tai ar trebui sa fie preocuparea ta principala. Tehnica 2@1 ,precum si Trilogia clientului sunt instrumentele pe care te incurajez sa le folosesti ca sa-ti construiesti o politica de vanzari solida si coerenta. Comanda maxima de la SalesAdvisor Romania.

Toată lumea vinde !!!

toata-lumea-vindeÎn orice companie toată lumea trebuie să fie orientată către vânzări. Toţi trebuie să înţeleagă că veniturile firmei vin exclusiv din activitatea de vânzare. Acest spirit trebuie cultivat de către antreprenor fără a minimiza importanţa fiecărui om din companie, fie că activează în departamentul financiar, marketing sau producţie. Fiecare persoană din structura organizaţională are un rol bine definit şi niste obiective precise aferente poziţiei pe care o ocupă.

Este ideal ca fiecare să conştientizeze că echipa de vânzări luptă în linia întâi a frontului şi are nevoie de armele cele mai eficiente pentru a obţine victoriile aşteptate.