Oradea, afacerile si ardelenii

alt M-am întors de câteva ore de la Oradea și experiența Business Days este încă proaspătă în minte.

 Au fost 2 zile pline de dimineața până seara, dar m-au încarcat cu energii pozitive pentru urmatoarea perioadă.

 Am fost invitat de organizatori (mulțumesc Laszlo Pacso) să susțin 3 intervenții.

 În ordine cronologică am început cu workshopul : “Prețul și politicile comerciale” unde i-am avut alături pe Horea   Zaha și Ovidiu Toader. Sala arhiplină a fost o dovadă clară a interesul antreprenorilor orădeni referitor la    acest subiect. Ne-am dorit să fie o discuție interactivă și auditoriul ne-a ajutat din plin. Am fost impresionat de calitatea întrebărilor care spune multe despre calitatea oamenilor de afaceri (actuali sau viitori) din Oradea. Sper că am reușit să ne ridicăm cu răspunsurile la înălțimea așteptărilor.

 

In următoarea intervenție am fost moderatorul conferinței „Atitudine și Performanță” unde am avut plăcerea să împart microfonul cu Mihaela Tatu (realizator TV), Marius Ghenea (Business Angel), Orlando Szasz (Business Angel), Cristian Nacu (Enterprise Investors), Voicu Oprean (AROBS Transilvania Software), Codruț Nicolau (Unicredit Tiriac Bank) și Mircea Baciu (AON). Mesajul tuturor vorbitorilor , la unison, a fost ATITUDINEA face DIFERENȚA sau cum spunea Zig Ziglair: „Atitudinea și nu neaparat aptitudinea îți definește altitudinea”. Ca să fiu sincer în momentele de trecere de la un vorbitor la altul ,nivelul de energie al sălii nu a fost așa cum mi l-aș fi dorit eu de unde trag concluzia că mai am de lucru ca să ajung moderator profesionist (dacă mi-aș propune acest lucru). Trecănd peste acest scurt moment autocritic am convingerea ca publicul a câștigat enorm urmărind evoluțiile celor șapte invitați.

În cea de-a treia apariție în fața publicului m-am simțit de asemenea excelent pentru că a fost o masă rotundă cu o temă provocatoare: „ Relația cu clienții sau Cum să faci diferența?” Moderatorii panelului au fost prietenii mei Nicu Zegheanu, respectiv Ronald Borsi cărora le mulțumesc pentru profesionalism și pentru mingile la fileu (întrebările bine ticluite) care au fost ridicate. Am fost onorat să am alături în panelul de vorbitori oameni de mare valoare: Amalia Sterescu, Florica Cherecheș, Adrian Ilovan și  Dacian Palladi. Împreună cu ei am răspuns întrebărilor concrete și directe care au venit din sală. Îmi exprim din nou speranța că auditoriul a primit măcar o parte din răspunsurile pe care le aștepta. Mi-am permis să fac la final două sugestii antreprenorilor prezenți pentru a-și îmbunătăți relația cu clienții:

1.Înțelege-i și ajută-i pe clienți să-și atingă propriile obiective

2.Pune în lumină și construiește pe beneficiile clienților și nu pe caracteristici ale produselor tale

La Oradea Business Days m-am simțit extraordinar pentru că am cunoscut oameni minunați, am descoperit oportunități noi de afaceri și m-am simțit util. Oradea, afacerile și ardelenii sunt un trio formidabil.

Spor la vânzări !!!

PRETUL si politicile comerciale