Intrebari frecvente - Ce facem?

1.Cum se determină nevoile (problemele) exacte ale oganizaţiei mele de vânzări?

După discuţia preliminară cu directorul general sau acţionarul companiei se identifică aria de interes (poate fi o problemă de vânzări sau dorinţa unui salt la un alt nivel de dezvoltare ) ce trebuie adresată în cadrul parteneriatului. Urmează apoi o serie de întâlniri cu membrii echipei de vânzări pentru a înţelege şi opiniile acestora. Procesul este completat prin analiza directă a modului de lucru existent şi a cifrelor din rapoartele de vânzări . Etapa de identificare a provocării din organizaţie se încheie cu discuţia finală la care participă directorul general şi posibil alţi membri din top management. Rezultatul întâlnirii este o înţelegere clară si acceptată de toate parţile a nevoilor concrete din organizaţie.

2.Cum ar decurge interacţiunea dintre consultantul SalesAdvisor şi echipa mea ?

Interacţiunea dintre membrii echipei şi orice consultant SalesAdvisor va avea loc cu acordul exclusiv al liderului organizaţiei. Orice discuţie va fi supusă acordului de strictă confidenţialitate ce va fi semnat chiar la prima întâlnire dintre părţi. Discuţiile pot avea forma unor întâlniri de grup (de exemplu cu ocazia unei şedinte de vânzări) sau pot fi interviuri faţă în faţă . Discuţiile pot avea loc atât la sediul clientului cât şi pe teren cu ocazia vizitelor stabilite cu consultantul SalesAdvisor pentru inţelegerea corectă a modului de lucru existent.

3.Cât durează o intervenţie SalesAdvisor ?

Durata unei intervenţii depinde de natura provocării ce trebuie adresată. Experienţa ne-a arătat că un parteneriat cu SalesAdvisor poate varia de la 2 săptămâni până la câteva luni (in cazul unui proiect structural). Este bine de reţinut că beneficiile maxime ale unei intervenţii SalesAdvisor se obţin doar dacă soluţiile identificate sunt adoptate de organizaţia client, ceea ce necesită un anumit interval de timp având in vedere că discutăm despre posibile schimbări de procese şi/sau obiceiuri curente.