Intrebari frecvente - Cui ne adresam?

1.Cum mă poate ajuta SalesAdvisor ca dintr-un producător local de (produs X) să devin un jucător la nivel naţional?

SalesAdvisor proiectează împreună cu echipa clientului strategia de vânzări pentru a deveni un producător de nivel naţional. De la definirea canalelor de vânzare şi a modului în care se face distribuţia în acestea (direct sau prin distribuitori), până la desenarea organizaţiei de vânzări cu sarcini şi procese bine definite. Este evident însă faptul că strategia de vânzări este o parte a planului de a deveni un jucător semnificativ la nivel naţional. Trebuie să luaţi în calcul şi alte aspecte importante ale afacerii: capacitatea de producţie, calitatea produselor sau imaginea/puterea mărcilor deţinute.

2.O firmă mică poate beneficia de suportul SalesAdvisor?

Sigur că da. Orice firmă care are un portofoliu de produse stabil, resurse şi dorinţa pentru a construi un sistem de vânzare structurat precum şi ambiţia de a lucra într-un mod profesionist este un client potenţial al SalesAdvisor. Dorinţa noastră este ca dintr-o firmă mică , clientul SalesAdvisor să devină un jucător semnificativ în aria sa de activitate.

3.Care este rolul directorului general/acţionarului în intervenţia SalesAdvisor?

În primul rând, Directorul general (sau acţionarul) identifică provocarea cu care se confruntă organizaţia sa şi are discuţiile preliminare cu reprezentantul SalesAdvisor. După stabilirea planului de acţiuni, directorul general are rolul de a facilita şi comunicarea cu ceilalţi membri ai echipei sale. Succesul intervenţiei SalesAdvisor este condiţionat de comunicarea la toate nivelurile din organizaţie a noilor metode de lucru. Procesul de comunicare trebuie să fie iniţiat şi catalizat de către liderul organizaţiei, în acest fel existând o receptivitate maximă din partea audienţei.