Intrebari frecvente - Cum actionam?

1.Ce inseamnă identificarea factorilor de succes ai afacerii?

Factorii de succes ai unei afaceri reprezintă ansamblul de acţiuni a caror prezenţă sau lipsă influenţează în mod direct evoluţia vânzărilor. Sunt specifici industriei şi tipului de afacere. Impactul maxim se obţine atunci când toate acţiunile sunt îndeplinite simultan, efectul uneia fiind multiplicat de existenţa celorlaltor. De exemplu, pentru un producător de îngheţată, disponibilitatea în căt mai multe puncte de vânzare precum şi vizibilitatea la fiecare punct de vânzare sunt 2 dintre factorii de succes.

2.Cum este afectată activitatea companiei pe parcursul intervenţiei SalesAdvisor?

Intervenţia SalesAdvisor nu este invazivă şi nu produce modificări în procesele de lucru existente pe durata etapei de diagnoză. Toate întâlnirile faţă în faţă sau discuţiile de grup sunt organizate după alinierea agendelor persoanelor implicate. În momentul în care se trece la implementarea unor schimbări în procedurile de lucru sau se introduc noi elemente în activitate, acestea se comunică din timp către toţi cei implicaţi.

3.De ce este importantă transparenţa metodologiei de lucru SalesAdvisor?

Transparenţa este o caracteristică importantă a metodologiei de lucru SalesAdvisor deoarece creează cadrul necesar unei comunicări bilaterale constructive. Fiecare persoană implicată în procesul de analiză poate să înţeleagă punctul de vedere SalesAdvisor şi poate să-şi aducă propria contribuţie. În acest fel propunerea finală va fi cunoscută de toţi şi gradul de acceptare va fi mult mai mare.