Intrebari frecvente - Domeniile de expertiza

1.Pot accesa un singur serviciu SalesAdvisor?

Sigur că da. În funcţie de provocarea identificată în organizaţia client, SalesAdvisor împreună cu factorii de decizie vor stabili care este intervenţia cea mai potrivită pentru adresarea provocării.

2.Care sunt factorii critici de succes ai unei intervenţii SalesAdvisor?

a. Conştientizarea existenţei unei nevoi în compania client Această nevoie poate apărea sub forma unei probleme sau în urma unei viziuni a liderului organizaţiei.
b. Comunicarea clară şi fără dubii a rolului SalesAdvisor în organizaţie SalesAdvisor este un partener al membrilor echipei şi nu un substitut al acestora.
c. Implicarea persoanelor cheie din organizaţie în procesul de implementare. Este nevoie de exemple concrete de lideri care fac ceea ce spun.

3.Ce se intamplă dacă oamenii din organizaţia mea nu sunt încă pregătiţi pentru un proces de vânzări disciplinat?

Disciplina nu este punctul forte al unor oameni de vânzări. Prin structura lor ei sunt avizi de libertate, sunt conducători ai propriului destin şi acceptă destul de greu autoritatea unui sistem. Este insă de datoria liderului să implementeze o cultură a disciplinei în execuţie în care fiecare membru al echipei este responsabil şi răspunzător de sarcinile sale. Oamenii reacţionează în diverse moduri atunci când nu sunt pregătiţi: comunica greu făcând dificilă culegerea informaţiilor, comunică incomplet, comentează propunerile consultanţilor şi în final au o inerţie mare în implementare. Ce poate face liderul organizatiei? Să arate hotărâre în implementarea disciplinei şi a sistemului structurat de vânzare. Schimbarea porneşte de sus. Managerii companiei client trebuie sa propage ei înşişi schimbarea şi să comunice neîncetat beneficiile.